Перемовини Закупівельника з Постачальником: досягнення умов співробітництва

Переваги програми: авторський матеріал розроблено на основі практичного досвіду

Аудиторія:

  • Директори з закупівель
  • Керівники відділів закупівель
  • Менеджери з закупівель
  • Категорійні менеджери
  • Співробітники відділів закупівель

Цілі Тренінгу:

  • Визначити місце окремих переговорів в системі розвитку відносин з постачальником
  • Навчити учасників проводити стратегічні переговори задля забезпечення більш вигідних і довгострокових угод
  • Навчити як готувати переговори та визначати цілі
  • Засвоїти техніки управління переговорами та утримання цілі
  • Відпрацювати засоби обговорення ціни/умов та укладання угоди
  • Відпрацювати засоби ведення переговорів по супроводженню контракту
  • Дізнатися методи ведення претензійних переговорів якщо не виконуються терміни, недопостачання, дефекти та інші випадки порушення зобов’язань
  • Навчитися складати листи різного характеру постачальнику
  • На практиці спробувати себе в різних  ролях, оволодіти інструментами планування та підготовки до переговорів

Формат навчання:

  • 2 дня з 10:00 до 18:00

Вартість участі:

Вартість: 4 500 грн (без ПДВ)

 

Стратегія співробітництва Постачальник-Закупівельник  

  • Види стратегій взаємодії з постачальником
  • Визначення основних критеріїв оцінки постачальника (з урахуванням вимог ISO-9001)
  • Планування розвитку взаємин з постачальником
  • Що таке переговори і навіщо вони потрібні
  • Що таке успішні переговори

 

Планування та організація процесу переговорів  

  • Визначення цілей і стратегії переговорів
  • Структура і основні етапи планування переговорів
  • Вироблення стратегії ведення переговорів і досягнення мети з урахуванням сильних сторін вашої компанії
  • Моделі переговорів і їх застосування в процесі переговорів
  • Типові помилки при веденні переговорів

 

Підготовка процесу переговорів  

  • Збір необхідної для переговорів інформації про постачальника
  • Складання переліку вимог до постачальника
  • Підготовка переліку поступок, на які ми готові піти, їх аналіз і ранжування
  • Створення алгоритму ефективних питань для збору необхідної інформації
  • Підготовка організаційних моментів

 

 

  • Проведення переговорів

 

 

  • Роль особистості парламентера в переговорному процесі
  • Особистісні стилі переговорників
  • Основні кольори переговорів
  • «Червоний» стиль переговорів у сфері закупівель
  • Стратегії поведінки в ході ведення переговорів з Постачальниками
  • Етапи переговорів і результати кожного етапу
  • Виявлення очікувань постачальника і узгодження інтересів
  • Розвиток навичок активного слухання
  • Обговорення комерційних умов: ціни, термінів і умов поставки
  • Критерії оцінки досягнутих угод;
  • Домовленість про механізм контролю поставок і взаємодії за договором
  • Оформлення та протоколювання результатів, досягнутих в переговорах і фіксування відповідальності постачальника

 

Маніпуляції та заперечення  

  • Неконструктивна поведінка
  • Деструктивна та ефективна поведінка під час переговорів
  • Можливі маніпуляції Продавця. Способи їх виявлення та нейтралізації
  • Позиція Покупця на переговорах з точки зору Продавця
  • Тиск на Покупця з боку Постачальника
  • Вплив та тиск в ділових переговорах

 

Претензійна робота та письмові комунікації  

  • Як грамотно пред’являти претензію
  • Конструктивна критика
  • Лист – згода, лист – претензія
  • Як повідомляти погані новини
  • Конструктивне вибачення. Лист – відмова

 

Завершення тренінгу Підведення підсумків

 

Scroll to Top