Ефективне управління постачальниками та пошуком постачальників

Переваги програми: авторський матеріал розроблено на базі практичного досвіду

Аудиторія:

  • Закупівельники різних рівнів
  • Директори з закупівель
  • Керівник відділу стратегічних закупівель
  • Категорійні менеджери
  • Менеджери по поставках
  • Спеціалісти з закупівель та співробітники відділу закупівель, які займаються контрактами
  • Всі, хто бажає розвиватися в професії

Актуальність та проблематика:

Під час семінару учасники:

  • Навчаться робити глибокий аналіз роботи постачальників, використовуючи інструменти, що вони отримають під час семінару;
  • Ознайомляться з життєвим циклом роботи з постачальниками 9 відбір та оцінка постачальників);
  • Навчаться визначати та вимірювати ризики постачальника та управляти ними ефективно
  • Отримають інструментарій для організації поставок, такі як шаблони RFX, RFQ, тендерів, та навчаться їх ефективно використовувати, для того, щоб визначати правильний процес пошуку та постачання необхідних матеріалів та послуг.
  • Навчаться управляти контрактами та ознайомляться зі структурою шаблонів договорів

Формат навчання:

  • 2 дня з 10:00 до 18:00

Вартість участі:

Вартість: 4 500 грн (без ПДВ)

 

 

 

 

Основи та термінологія  

  • Види стратегій взаємодії з постачальником
  • Категорії постачальників
  • Планування розвитку взаємовідносин з постачальником
  • Модель постійного процесу закупівель

 

Ініціалізація процесу пошуку Постачальників  

  • Аналіз номенклатури продукції, що закуповується та визначення стратегії взаємовідносин з постачальниками
  • Стратегії для кожної групи постачальників
  • Інструменти пошуку та вибору постачальників
  • Управління базою даних постачальників
  • Електронні закупівлі: використання електронних майданчиків для пошуку Постачальників

 

Відбір постачальників, проведення тендера  

  • Використання тендерів та моніторингу ринку в закупівлях
  • Положення про проведення Тендерів в компанії
  • Порядок перевірки та допуску Постачальників до участі в Тендері
  • Порядок проведення та етапи Тендера
  • Підготовка до Тендеру та його проведення
  • RFI, RFQ, RFP
  • Деталі, терміни, які необхідно врахувати і дотримуватися
  • Оцінка та вибір оптимальної пропозиції
  • Документальне оформлення результатів Тендерів
  • Проведення електронних Тендерів

 

ДЕНЬ ДРУГИЙ
Оцінка та аналіз Постачальників  

  • Визначення основних критеріїв оцінки Постачальника і необхідна інформація
  • Вимоги до оцінки Постачальників з боку системи менеджменту якості (ISO-9001)
  • Критерії класифікації Постачальників і необхідна інформація
  • Вибір критеріїв оцінки постачальників
  • Класифікація та аналіз постачальників
  • Аудит Постачальників

 

Класифікація постачальників та управління ризиками в роботі з постачальниками  

  • Перевірка Постачальників
  • Управління ризиками, пов’язаними з постачальниками. Визначення та розробка плану дій
  • Основні класи Постачальників. Стратегії, плани дій

 

Управління взаємовідносинами з постачальниками – SRM  

  • Оформлення договорів та контрактів із закупівель
  • Поставка та товаросупровідні документи
  • Рекламації та Претензії щодо поставок
  • Supplier Relationship Management

 

Управління якістю  

  • Роль закупівель в управлінні якістю
  • Вхідний контроль
  • Статистичні інструменти управління якістю

 

Завершення тренінгу Підведення підсумків та зворотній зв’язок

 

Scroll to Top