Етапи торгового візиту – тренінг практикум

Мета навчання:

  • систематизація послідовністі дій торгового представника, що дозволить досягти максимального ефекту при відвідуванні будівельних магазинів;
  • підвищення компетентності в області активних продажів в лакофарбовій галузі;

–         розвинути та закріпити вміння учасників впливати на інших людей у ​​процесі комунікацій.

 

Цільова аудиторія:

Керівники відділів продажів, супервайзери, старші менеджери з продажів, заступники директорів з маркетингу та продажів.

 

Очікувані результати:

  • учасники матимуть цілісне уявлення про етапи візиту до клієнта;
  • отримають практичні інструменти підвищення ефективності взаємодії з клієнтами;
  • навчаться ставити SMART цілі для кожного візиту;
  • у практичних вправах закріплять техніку виявлення потреб, активного слухання, роботи з запереченнями;
  • навчаться яскраво й цікаво перезентувати товар (послугу), відповідно до потреб клієнта;
  • дізнаються про техніку результативного завершення візиту.

Формат навчання:

  • 2 дні з 10:00 до 18:00

Вартість участі:

Вартість: 6000 грн.  (без ПДВ)

 

 

 

 

 

СТРУКТУРА ТРЕНІНГУ

 

 

ДЕНЬ ПЕРШИЙ

Підготовка і планування торгового візиту   

Забезпечити досягнення поставлених цілей у вигляді планування своїх дій (постановка SMART – цілей) та ресурсів, необхідних на кожну ТРТ.

 

Огляд ТРТ  

Оцінка можливостей торгової точки та визначення наших дій у ній. Розуміння цільової аудиторії цієї ТРТ.

 

 

Підхід та знайомство

Основні інструменти встановлення контакту. Розвиток вмінь: створювати перше враження про себе, вміння коректно знайомитися та представлятися, створювати позитивну атмосферу, встановлювати контакт із клієнтом.

 

Практичні ігри
Визначення потреб  

Поєднати потреби клієнта з основною метою компанії.

Вміння використовувати техніку запитання.  Типи питань.  Вміння визначати потреби клієнта через прийоми активного слухання.

 

 

Презентація та пропозиція     

Складові успішної презентації. Отримання згоди клієнта на зроблену вами пропозицію.

Канали сприйняття інформації.  Вміння вловлювати сигнали покупки та робити своєчасну пропозицію

 

 

Практичні ігри

 

 

 

 

 

ДЕНЬ ДРУГИЙ

 

 

 

 

 

 

 

Подолання заперечень     

Вміння зробити подолання заперечень невід’ємною та заздалегідь очікуваною частиною процесу продажу.

Формула подолання заперечень.  Причини появи заперечень.

Вміння переводити заперечення із загального у конкретне.

 

 

 

Завершення

 

Практичні ігри

 

Вміння вловлювати сигнали згоди – вербальні та невербальні.

Вміння своєчасно завершувати угоду.

 

Мерчендайзинг Комплекс заходів у торговій точці, з метою стимулювання покупців придбати товар та досягнення максимальних обсягів продажу.  Забезпечити наявність актуальних SKU та асортименту в ТРТ. Забезпечити максимальний візуальний ефект за допомогою рекламних матеріалів, обладнання та викладення товару на полицях ТРТ.

 

 
Адміністрування

Аналіз візиту

 

Звітність допомагає у роботі та дисциплінує. Правильно заповнені документи дозволяють ефективніше підготуватися до візиту, поставити актуальні завдання та спланувати маршрут.

Аналіз своїх дій у ТРТ з метою покращення навичок та умінь.

 

 

 

 

 

 

Практичні ігри

 

Завершення тренінгу Підведення підсумків

 

Scroll to Top