Структура дзвінка

Ви працюєте із кінцевим споживачем лакофарбових матеріалів? Тоді ваш успіх напряму залежить від ефективного телефонного дзвінка!

Цільова аудиторія:

– власники та керівники бізнесу, приватні підприємці;
– оператори кол-центрів, які продають по телефону лакофарбові матеріали;
– працівники на телефоні, які є «голосом компанії»;
– менеджери та керівники відділу продажів,
– всі, чий успіх залежить від ефективного телефонного дзвінка.

 

Цілі та результати:

– позбавитись від мовних помилок, про які ви навіть не здогадуєтесь, а вони руйнують контакт та продаж;
– підвищити ефективність телефонних переговорів за допомогою працюючих технік та інструментів;
– професійно виявляти або формувати потреби клієнтів в лакофарбових матеріалах;
– підвищити показники продажів лакофарбових матеріалів,
– стати успішнішим у спілкуванні.

Формат навчання:

  • 1 день з 10:00 до 18:00

Вартість участі:

Вартість: 4000 грн.  (без ПДВ)

 

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

Модуль 1.  Підготовка до дзвінка (організаційна, психологічна, інформаційна).
Модуль 2. Привітання та встановлення контакту. Заборонені теми, які руйнують контакт та знецінюють нашу пропозицію. Мовні помилки, які негативно впливають на хід розмови («агресори», «паразити», «знецінювачі», «негативні формулювання», «але» та «ні»).
Модуль 3. Виявлення потреби.
Модуль 4. Презентація. Що робити, щоб нас вислухали і захотіли купувати.
Модуль 5. Робота з запереченнями. Скільки заперечень долати і як робити відстрочені продажі. Напрацювання «банку» заперечень по конкретному продукту  і варіанти відповідей на них.
Модуль 6. Завершення угоди. Сигнали готовності клієнта до покупки. Техніки закриття продажу.

 

Scroll to Top